pon | uto | sre | čet | pet | sub | ned |
09:00 17:00 | 09:00 17:00 | 09:00 17:00 | 09:00 17:00 | 09:00 17:00 | 10:00 15:00 | Ne Radi |
Selp turbo servis se bavi remontom turbo-kompresora i opravkom proizvoda precizne mehanike, od 1999. godine.
2003. godine, remont turbo-kompresora postaje osnovna delatnost. Do 2010. godine, testirali smo turbo-kompresore na turbo tehniku mk1, a od 2011. na mašini Schenck mbrs110, što podiže kvalitet ispitanih turbo-kompresora na fabrički nivo. 2013. godine, Selp Turbo Servis podiže kvalitet remonta uvođenjem opreme za merenje protoka turbo-kompresora.
Selp je, od 2013. godine, distributer firme G3 concepts za teritoriju bivše Jugoslavije. Svi proizvodi te firme dostupni su i na našim prostorima po fabričkim cenama. Takođe, svi proizvodi se mogu videti na delu u Selp Turbo Servisu.
2016. godine, Selp turbo servis postaje tehnički partner firme Green team d.o.o. – zastupnika Garretta za Srbiju.
PROCES REPARACIJE / POPRAVKE / REMONTA TURBINE (TURBO-KOMPRESORA)
1. Posle vizuelnog pregleda, turbo se rastavlja. Potom se vrši pranje delova, defektaža i merenje zazora i ovalnosti.
2. Delovi se zastićuju po bitnim (kliznim i zaptivajućim površinama), a potom peskare.
3. Po završetku peskarenja, delovi se ponovo peru do perfekcije i ponovo proverava da li je negde zaostala garež. Ukoliko jeste, postupak se ponavlja.
4. Delovi se ponovo mere, ukoliko je sve u dozvoljenim merama, pristupa se statičkom uravnoteženju (balansiranju).
5. Nakon uspešnog balansiranja, turbo se sklapa gde se ugrađuju novi proizvođački delovi (ležajevi, karike, zaptivke).
6. Po završenoj montaži, turbo se montira u odgovarajući alat i stavlja na VSR mašinu gde se proverava dinamička uravnoteženost turbo-kompresora pri brzinama od 0 do 150000 ob/min.
7. Nakon uspešno obavljenog ispitivanja, vrši se kalibracija na uređaju G3 koncept i konzervacija turbo kompresora.
Ostavite odgovor