pon | uto | sre | čet | pet | sub | ned |
09:00 17:00 | 09:00 17:00 | 09:00 17:00 | 09:00 17:00 | 09:00 17:00 | 09:00 17:00 | Ne Radi |
Dobrodošli u svet automobilskog luksuza i udobnosti! Ako vam je potrebno kompletno sređivanje enterijera vašeg ljubimca na četiri točka, Auto-tapetarija Meda je prava adresa za vas. Naša strast su automobili, a naš cilj je da vaše vozilo izgleda i oseća se kao novo. Bez obzira da li želite osvežiti tapacirung, presvući nebo ili volan, ili pak obnoviti tablu i farbanje plastika, mi smo tu da ispunimo vaše želje.
Kada se radi o tapetariji, kvalitet materijala je od suštinskog značaja. U Auto-tapetariji Meda koristimo samo vrhunske materijale koji su namenjeni za auto industriju. Bezbednost, izdržljivost i estetika su nam na prvom mestu, pa se trudimo da koristimo materijale koji zadovoljavaju ove standarde. Bez obzira da li želite klasičan ili moderni izgled, imamo širok spektar opcija koje će zadovoljiti svačiji ukus. Naša paleta materijala obuhvata različite boje, teksture i uzorke kako bismo vam omogućili da personalizujete unutrašnjost svog vozila na način koji odražava vaš stil.
Naš stručni tim tapetara ima bogato iskustvo i veštinu da pretvori vašu viziju u stvarnost. Uz njihovu veštinu i preciznost, vaše sedište će izgledati besprekorno presvučeno, sa savršeno postavljenim detaljima. Neka vaš volan postane centar pažnje sa novom presvlakom koja pruža udobnost i osvežava izgled unutrašnjosti. Bilo da želite da osvežite staru plastiku ili da promenite boju, naši stručnjaci će ispuniti i prevazići vaša očekivanja. Čak i ako vam je potrebna obnova instrument table, možete se osloniti na nas da vam pružimo najbolje rešenje.
Auto-tapetarija Meda je lako i brzo dostupan iz svih delova grada jer se nalazi na Bežanijskoj kosi. Naša ljubazna ekipa će vas dočekati sa osmehom i pružiti vam informacije o našim uslugama i materijalima. Za ideje, možete pratiti naš Instagram profil: @meda_design_
Naravno, u Auto-tapetariji Meda vodimo računa o vremenu i kvalitetu našeg rada. Razumemo koliko je važno da brzo i efikasno završimo projekat, bez kompromisa kada je u pitanju kvalitet. Naši tapetari rade sa pažnjom i posvećenošću, pridržavajući se najviših standarda kako bi vam pružili izuzetno iskustvo. Vaš automobil će biti zahvalan na novom izgledu, a vi ćete biti oduševljeni kada ponosno sednete za volan.
Zakažite svoj termin i prepustite se maštovitom i kvalitetnom sređivanju enterijera vašeg automobila.
Ivan –
Odvezao sam BMW X3 E83 da se odradi nebo,a predložili su i da probaju da nađu drugu i zamene pokvarenu panoramu. Nisu uspeli da nađu drugu panoramu i to nije problem. Međutim, kvalitet izvedenih radova na nebu je veoma loš – materijal se naborao na više mesta i zaboravili su da vrate deo panorame kada su stavili nebo (deo je od aluminijuma, dugačak 1m, pa ga je teško prevideti). Osim toga, izgubljen je jedan plastični deo sa neba, koji su navodno naručili, ali ga još uvek nema.
Sve u svemu, loše iskustvo.
Meda –
Ovde vlasnik meda_design. Molim vas da dodjete da vam izvadimo to nebo iz auta da ga slomimo pred vas i da vam damo para za to vase nebo koje je stajalo kod nas 6 meseci. Jer vi niste mogli takodje da nadjete panoramu da vam se popravi. Takodje da vam platimo reklamu koji ste nam uradili na vas radio. Jer nama ovakva saradnja ne treba. Takodje i vi nama da platite izgubljen dan koji smo potrosili da vam nadjemo panoramu u rumi kod coveka. Koja je takodje bila u ne ispravnom stanju. Takodje da naglasim da mi panoramu uopste nismo skidali sa vaseg auta. Vec vas majstor koji vam je menjao ili popravljao panoramu.
Ivan –
Zamena panorame je, kroz kompenzaciju, plaćena vama, ali ste javili da niste bili u mogućnosti da rešite problem, pa je zato nebo stajalo 6 meseci kod vas, jer sam se morao sam snaći za panoramu.
Ovde je, svakako, veći problem naborano nebo na više mesta koje ste vi ugradili i tako predali auto. Dodatno je polomljena i plastika kod zadnjeg levog „leptir“ prozora.
Tako da – nema potrebe da lomite moje nebo. Hvala na predlogu.
Meda –
Imam snimljen razgovor kada je bio dogovor oko celog posla. Tamo se ne spominje nigde popravka panorame. Niti presvlacenje stubova za koje ste me naknado zvali.
Ivan –
Ako nije bila dogovorena popravka panorame, zašto ste i sami napisali da ste išli u Rumu da tražite panoramu?
Svakako, svako dobro u daljem radu. Ja sam podelio svoje iskustvo, a na vama je da li ćete popraviti uslugu budućim klijentima.