Servis i ispravljanje alu felni Roki

Servis i ispravljanje alu felni Roki

Podaci

Oblakovska 2a Savski Venac , Beograd 011/369 37 13
065/808 00 68
http://www.alufelneroki.rs office@alufelneroki.rs
ponutosrečetpetsubned
08:00
18:00
08:00
18:00
08:00
18:00
08:00
18:00
08:00
18:00
08:00
15:00
Ne
Radi

O kompaniji

Alu felne Roki, još od 1998. godine, uspešno servisira – popravlja, ispravlja i farba alu felne, i to na dve lokacije – u Beogradu i u Velikoj Plani.
Posvećen i uigran tim, nastoji da pruži najbržu uslugu, i to uz najviši kvalitet. Bilo da ste zagrebali felnu ili je ozbiljnije oštetili, a usled čega Vaš automobil „trese“, alu felne Roki dovodi felnu u prvobitno stanje. Praktično, alu felna će, nakon tretmana, biti kao nova.

Ukoliko pak želite da zamenite Vaše felne, alu felne Roki, u svojoj ponudi, ima nove felne, najpoznatijih brendova. Takođe, ukoliko je Vaš budžet ograničen, a potrebne su Vam ili samo želite druge alu felne, Roki Vam može ponuditi polovne felne na koje daje garanciju na ispravnost.

Važno je napomenuti da je Alu Felne Roki, od 2014, sertifikovan od strane TÜV SÜD, po zahtevima standarda ISO 9001, i prvi je servis u Beogradu koji je sertifikovan po zahtevima menadžmenta kvaliteta.
Međunarodno preduzeće za sertifikovanje, osiguranje kvaliteta i tehnički nadzor TMS CEE d.o.o. – partner TÜV SÜD, po standardu ISO 9001:2008, sertifikovao je Alu Felne Roki koji je odgovorio na visoke zahteve koje postavlja ova organizacija koja je priznata svuda u svetu.
ISO 9001 je međunarodni standard koji sadrži zahteve za sistem menadžmenta kvalitetom u poslovnoj organizaciji koje organizacija mora ispuniti da bi uskladila svoje poslovanje sa međunarodno priznatim normama.

Cilj uvođenja ISO 9001:2008 standarda za Alu Felne Roki predstavlja:
– sticanje i učvršćivanje poslovnog poverenja kod klijenata,
– poboljšanje poslovne sposobnosti i produktivnosti,
– usmerenost na ostvarivanje poslovnih ciljeva i očekivanja klijenata,
– postizanje i održavanje stabilnog nivoa kvaliteta proizvoda/usluga radi zadovoljavanja zahteva i izraženih potreba klijenata,
– povećanje zadovoljstva klijenata,
– pružanje uverenja da je željeni nivo kvaliteta postignut i da se održava,
– stvaranje mogućnosti za osvajanje novih tržišta i uvećanje udela na postojećem tržištu.

Komentari

Ostavite odgovor