pon | uto | sre | čet | pet | sub | ned |
07:00 18:00 | 07:00 18:00 | 07:00 18:00 | 07:00 18:00 | 07:00 18:00 | Ne Radi | Ne Radi |
Vrtić OLA je predškolska ustanova namenjena razvoju i edukaciji Vaše dece (od godinu dana do polaska u skolu) kroz igru, zabavu, druženje, koja već deset godina ulepšava mališanima detinjstvo.
Možda nismo najveći, najbrojniji ni prvi- ali nam zadovoljstvo i nasmejana lica Vaše dece govore da smo na pravom putu da postanemo nezamenjivi deo njihovog odrastanja.
Nalazimo se na dve adrese:
Uključujući potrebe sredine i mogućnosti koje naš vrtić pruža, rad je organizovan u vremenu od 07 do 18 h
U okviru dnevnih aktivnosti se igramo, pevamo, učimo, razvijamo socijalne veštine i emocionalnu inteligenciju. Sa vašom decom se, kroz vesele i interesantne aktivnosti, druže stručni vaspitači i medicinske sestre vaspitači sa dugogodišnjim iskustvom. Uloga vaspitača u vaspitanju deteta je ogromna. Svesni toga da smo mi uzor i vodilja svakog deteta, godinama smo se usavršavali i postali pravi primer obrazovanja i lepog ponašanja. Iz našeg vrtića izlaze deca koja u daljem školovanju postaju najbolji đaci. Pored vaspitača, koji svakodnevno rade sa decom, naš kolektiv upotpunjuju stručni saradnici: psiholog, logoped, profesori fizičkog vaspitanja i engleskog jezika, kao i pomoćni radnici koji su zaduženi da održavaju higijenske i druge uslove neophodne za rad.
Posebnu pažnju posvećujemo boravku dece na svežem vazduhu. Svakodnevne usmerene i slobodne aktivnosti organizujemo kako u dvorištu vrtića, tako i u obližnjim parkićima.
Vrtić nudi i posebnu pogodnost – ukoliko imate dvoje ili više dece, oni mogu biti zajedno. Naravno, poštuju se potrebe svakog deteta ponaosob, pa prilagođeno starosnoj grupi deca imaju određene aktivnosti, ali je deo dana predviđen za igru i zabavu vreme kada braća i sestre mogu biti zajedno.
Deca obožavaju aktivnosti kojima se pridružuju roditelji, radujemo se svakoj Vašoj ideji, provedite kvalitetno vreme sa svojim detetom i njegovim drugarima i vaspitačima.
Program se odvija po projektima.
Projektni pristup učenju predstavlja integraciju različitih strategija učenja, kao što su istraživanje, učenje kroz igru, učenje zasnovano na imaginaciji, učenje kroz rešavanje problema, iskustveno učenje, situaciono učenje. Ovakav pristup učenju prevazilazi upotrebu projektnog učenja kao izdvojene vaspitno-obrazovne metode ili izdvojene (usmerene) aktivnosti sa decom. Kroz projektni pristup se integrišu igra, planirano učenje i učenje u praktičnim životnim situacijama. To znači da u projektima nema oštre granice između igre i planiranih situacija učenja, u koje se ulazi sa namerom da se nešto istraži, sazna ili predstavi. Igra i planirane situacije učenja proističu jedna iz druge.
Projekti pružaju deci mogućnost da istražuju i da se angažuju u njima smislenim situacijama, u kojima na kreativan način ostvaruju veze između prethodnog i novog iskustva. Ovo nas navodi da se zapitamo: Zašto mislimo da je određena tema deci smislena? Šta je deci u tome izazovno, šta ih inspiriše da uče i istražuju. Uspešni projekti su oni koji provociraju kreativnost i stvaralačko rešavanje problema i omogućavaju da se istraživanje razvija u različitim pravcima. Projekti počinju provokacijom za učenje koju unosi vaspitač, na osnovu slušanja ideja i pitanja dece, a zatim prati pravce širenja istraživanja. U projektu je istraživanje uvek neizvesno, predstavlja avanturu u učenju za decu i vaspitače i vodi ka autentičnom ishodu, kao odrazu njihovog zajedničkog istraživanja.
Kako planiramo projekte?
Ideja za temu/projekat može da proističe iz svakodnevnih iskustava koja dele deca i odrasli, iz igre dece, iz problematike koja zaokuplja decu i odrasle, iz različitih događaja u vrtiću i u lokalnom okruženju. U projektu se traga za autentičnim rešenjem i ono daje smisao istraživanju dece i bavljenju pojedinačnim aktivnostima i sadržajima. Dakle, svrha projekta nije u vođenju dece ka nalaženju što bržeg i uspešnijeg rešenja („rešenje samo po sebi”), već vaspitač planira podršku procesu učenja dece.
Najpre se okvirno određuje tema ili početne ideje za projekat, a nakon toga vaspitač planira projekat u samo nekoliko koraka unapred i ciklično nastavlja da planira na sledeće načine (Godine uzleta: osnove programa predškolskog vaspitanja i obrazovanja, 2019):
✐ planira opremanje prostora različitim sredstvima i materijalima koje prepoznaje kao inspirativne i provokativne za decu (različiti predmeti i materijali, sprave, rekviziti, aparati, polustrukturirani i nestrukturirani materijali);
✐ planira određenu aktivnost na osnovu ideje i sadržaja koji proističu i vezani su za projekat, tako što planira organizaciju aktivnosti i načine svog učešća u aktivnosti (didaktičkometodičko modelovanje, podupiranje, proširivanje);
✐ planira potrebne resurse i načine na koje može doći do njih;
✐ planira moguće načine uključivanja roditelja, dece iz drugih grupa, pojedinaca iz lokalne zajednice, kao i pogodna mesta u lokalnoj zajednici za istraživanje i proširivanje iskustava (institucije, organizacije, otvoreni prostori). Struktura projekta – Projekti se mogu koncipirati u tri faze:
✐ otvaranje projekta (razgovori i predstavljanje prethodnih iskustava dece vezanih za temu/projekat),
✐ razvijanje projekta (istraživanje u vrtiću, u lokalnoj zajednici i na autentičnim mestima),
✐ zatvaranje projekta (predstavljanje procesa istraživanja i rešavanja problema kroz autentičnu dokumentaciju; refleksija).
Pravo na nadoknadu dela troškova boravka dece u privatnoj predškolskoj ustanovi imaju:
Sa potvrdom da dete nije upisano u državni vrtić, roditelji dolaze u privatnu predškolsku ustanovu “OLA” i potpisuju ugovor o boravku deteta u predškolskoj ustanovi. Nakon potpisa ugovora, vrtić podnosi Sekretarijatu za obrazovanje i dečju zaštitu sledeću dokumentaciju:
Cena celodnevnog boravka uz subvencije grada 27.952din
Milica Zarin –
Moja ćerka ide u vrtic Ola nekoliko godina i prezadovoljna sam tretmanom i uslugom. Deca se igraju, zabavljaju, ali i uče kroz niz zabavnih i edukativnih altivnosti koje vrtić nudi. Svakako ga toplo preporučujem, jer pruža ono što je deci najvažnije, a to su ljubav, podrška i razumevanje. vaspitačice su sjajne i ako se dolučite za vrić Ola nećete pogrešiti.
Jasna Jovanovic –
Moje dvoje dece ide u vtić Ola i mislim da ne postoji sladje i lepše mestašce za njihovo odrastanje. Olivera je divna, srdačna i otvorena osoba, ali ono što je kod nje najlepše je što zaista voli decu i što njen odnos prevazilazi odnos vaspitač-dete. Moja deca idu sa osmehom u vrtić, često se žaleći što ne radi i vikendom. Najtoplije preporučujem.